Marius Žukauskas: virtualios realybės žaidimų įtaka žmogaus kūnui

Ar virtualios realybės sporto žaidimai gali daryti poveikį žmogaus fiziniam aktyvumui?
Ar virtualus krepšinio žaidimas gali pakeisti realų krepšinį? 

Mokslinėje literatūroje galima rasti nemažai tyrimų, kurie nagrinėja žmogaus fizinio aktyvumo problematiką žaidžiant virtualios realybės vaizdo žaidimus. Šiomis dienomis tai yra ypač aktualu, nes įvairios virtualios pramogos pamažu išstumia įprastus žmonių laisvalaikio užsiėmimus, o kartais tai net tampa darbu. Daugelis žmonių net neįsivaizduoja savo gyvenimo be virtualios erdvės.

Net 91 proc. šiuolaikinių vaikų nuo 2m. jau yra ne kartą žaidę virtualius vaizdo žaidimus. Būtent dėl to galima daryti prielaidą, kad ši veikla tampa vis svarbesnė žmonių gyvenime.

Mūsų Altamedica klinikos kineziterapeutas Marius Žukauskas gana aktyviai analizuoja vaizdo žaidimų ir žmogaus fizinio aktyvumo ryšį. Specialistas mielai dalinasi savo įžvalgomis bei mintimis apie virtualios realybės sporto žaidimų perspektyvą netolimoje ateityje, o taip pat apie galimą poveikį žmogaus kūnui.

SKAITYTI PLAČIAU

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *