Grupinės bei individualios treniruotės

INDIVIDUALIŲ TRENIRUOČIŲ PRIVALUMAI:

Individualias Judesio Centro treniruotes verta rinktis tiems žmonėms, kurie dar tik visai neseniai pradėjo mankštintis ir sportuoti. Jeigu Jums tiesiog trūksta žinių ir motyvacijos ar turite kažkokių išskirtinių poreikių dėl stuburo problemų ar patirtų traumų – ndividuali treniruotė kaip tik Jums.

  1. Tvirtas pamatas pradedantiesiems. Bet kokioje veikloje svarbiausias dalykas yra tvirtas ir geras pamatas. Tad visai naujai pradedant lankyti  treniruotes pats geriausias pasirinkimas – individualios treniruotės. Kineziterapeutas Jums suteiks visą svarbią bazinę informaciją: nuo ko pradėti treniruotę, kaip taisyklingai daryti pagrindinius pratimus, kaip jausti ir valdyti savo kūną, pataisys kiekvieną kartą netesingai atliekant pratimą. Taip pat kineziterapeutas įvertins žmogaus fizinę būklę ir pasiruošimą, pagal tai  parinks tinkamiausius pratimus.
  2. Nuolatinis tobulėjimas. Individualių treniruočių metu, su kineziterapeuto pagalba Jūs galite įsivertinti savo pasiekimus, esamą fizinę būklę, nuolat formuoti naujus tikslus.
  3. Trenerio dėmesys. Individualios treniruotės metu visas dėmesys yra skiriamas tik Jums . Būtent dėl to galima labiau susikaupti ir išvengti klaidų. Kineziterapeutas nustato Jums tinkamą kūno apkrovą ir pratimus, kurie užtikrintų geriausius rezultatus per tam tikrą laiką.
  4. Individuali programa. Atsižvelgiant į Jūsų galimybes, fizinį pajėgumą, norus bei poreikius, individualių treniruočių metu treniruotė yra sudaroma būtent Jums. Individuali programa leidžia siekti užsibrėžto tikslo nuosekliai ir efektyviai.
  5. Teigiamų įpročių formavimas. Asmeninis kineziterapeutas – geriausias draugas treniruotės metu. Jis labiausiai džiaugsis jūJų pasiekimais, motyvuos nepasiduoti ir žengti pirmyn. Jis prižiūrės, kad lankytumėte užsiėmimus atsakingai, o kad atliekami pratimai būtų tikslūs ir taisyklingai atliekami..
  6. Sporto įvairovė. Mankštinantis su asmeniniu kineziterapeutu galima išvengti rutinos.  Jums tobulėjant, gerėjant Jūsų fizinei būklei pratimai tampa vis sudėtingesni ir įvairesni. Nes, norint gerinti fizinę formą, treneris neleis raumenims priprasti prie tų pačių pratimų ir  vienodos apkrovos.

GRUPINIŲ TRENIRUOČIŲ PRIVALUMAI:

Grupinės treniruotės labiausiai tinka energingiems žmonėms, kurie nori naujų pažinčių ir bendravimo. Tačiau jas rekomenduojame pabandyti ir mažiau atviriems žmonėms, kurie siekia dinamiškesnės judėjimo veiklos.

  1. Motyvacija. Pagrindinis grupinių treniruočių pliusas toks, kad į čia susirenka ypač ryžtingai nusiteikę ir aktyvūs žmonės. Tokioje atmosferoje auga pasitikėjimas savimi ir didėja noras pasiekti kuo kuo aukštesnių rezultatų sporto veikloje. Grupinė treniruotė įkvėps Jus nepasiduoti ir nuolat judėti pirmyn.
  2. Bendravimas. Grupinėse treniruotėse sutiksite nemažai naujų žmonių, su kuriais galėsite susibičiuliauti ir kalbėtis bendromis temomis ne tik treniruočių salėje. Kuo daugiau bendrausite, tuo mieliau norėsis lankyti treniruotes.
  3. Komandiškumas. Veikla grupinėse treniruotėse stiprina tarpusavio bendrumo jausmą. Jei kartais atrodys, kad pavargote stengtis dėl savęs – tikrai atsiras jėgų treniruotis ir užbaigti užsiėmimą dėl visos grupės!
  4. Moko mąstyti ir prisiimti atsakomybę. Lankant grupines treniruotes Jūs būsite priverstas pats save kontroliuoti, kaip atsakingai ją lankote. Tai geras būdas ugdyti vidinę motyvaciją. Kai jau būsite pažengę, išmoksite suprasti, kaip reikia taisyklingai daryti pratimą, kad jis neapsunkintų kitų kūno dalių.
  5. Kaina. Lankyti grupines treniruotes yra šiek tiek pigiau.