Šeimos medicina

Šeimos gydytojaiAltamedica klinikose pacientus ūmių susirgimų atveju registruojame konsultacijai tą pačią dieną!

Šeimos gydytojo paslaugas apmoka Teritorinė Ligonių kasa.  Svarbu atsakingai pasirinkti savo šeimos gydytoją, nes jis nuosekliai seka Jūsų sveikatos būklę ir tiksliai žino, kokius tyrimus, kuriuo metu reikia atlikti. Esant indikacijoms, šeimos gydytojas nukreipia pas antro lygio gydytoją specialistą (pvz., ortopedą – traumatologą, neurologą, kardiologą ir pan.).

Mums svarbus kiekvienas pacientas, todėl nuolat stengiamės pasirūpinti kiekvieno paciento sveikata, atsižvelgti į visus gydymo ir sveikatos gerinimo poreikius, teikti savalaikę, kokybišką ir geriausią sveikatos priežiūrą.

  • Bendras paciento ištyrimas;
  • Būtinoji medicinos pagalba,
  • Elektrokardiogarmos užrašymas ir vertinimas;
  • Laboratoriniai tyrimai (kraujo tyrimų paskyrimas ir jų išaiškinimas pacientui);
  • Arterinio kraujospūdžio matavimas;
  • Specialus paciento ištyrimas: akių, nosies, gerklės, odos, neurologinis ir kt.
  • Nemokamos prevencinės sveikatos tikrinimo programos (gimdos kaklelio vėžio, prostatos, krūtų, širdies ir kraujagyslių ligų bei storosios žarnos vėžio). Jei pacientas patenka į tam tikrą amžiaus grupę, kuomet gali būti skiriami specialūs tyrimai, šeimos gydytojas privalo apie tai jį informuoti;
  • Kūdikių ar vaikų skiepijimas pagal vaikų profilaktinių skiepijimų kalendorių;
  • Konsultacijos ligų profilaktikos bei sveikos gyvensenos ir sporto klausimais;
  • Ligų diagnostika ir gydymas;
  • Pacientų lankymas namuose (tik esant būtinybei);
  • nėštumo stebėjimas, ankstyvas genetinis vaisiaus ištyrimas;
  • Kūdikių ir vaikų raidos sekimas;
  • Profilaktiniai sveikatos tikrinimai įmonėms ir privatiems asmenims;
  • Pirmosios pagalbos ir higienos įgūdžių mokymai.
Būtinoji (skubioji) medicinos pagalba pacientui teikiama nedelsiant arba neatidėliotinai dėl ūmių klinikinių būklių, kuomet paciento ir/ar aplinkinių gyvybei gresia pavojus arba tokios  pagalbos laiku nesuteikimas sukelia sunkių komplikacijų pacientų sveikatai. 
  • Būtinoji medicininė pagalba klinikoje teikiama NEMOKAMAI kiekvienam besikreipiančiam į kliniką (ne klinikos pacientams taip pat), nepriklausomai nuo gyvenamosios vietos ir socialinių garantijų (vadovaujantis Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2004 m. balandžio 8 d. Nr. V-208 įsakymu).
  • Būtinoji medicinos pagalba teikiama pagal Šeimos gydytojo medicinos normą, atsižvelgiant į sveikatos apsaugos ministro patvirtintą būtinosios medicinos pagalbos teikimo tvarką ir mastą.
  • Altamedica klinikoje tuo metu dirbantis gydytojas būtinąją medicinos pagalbą pacientams teikia nedelsiant, apie tai informavęs kitus laukiančius pacientus.

NEMOKAMOS PASLAUGOS, TEIKIAMOS KLINIKOJE PRISIRAŠIUSIEMS PACIENTAMS

 

ŠEIMOS GYDYTOJO / VAIKŲ LIGŲ GYDYTOJO PASLAUGOS:
Konsultacija
• Elektrokardiogramos užrašymas
• Arterinio kraujospūdžio matavimas
 Regėjimo aštrumo nustatymas
• Klausos tikrinimas
• Akispūdžio matavimas
• Kvėpavimo funkcijos ištyrimas (spirograma)
• Gydytojo vizitai pagal numatytą tvarką
• Dėl ligos išrašomi nedarbingumo pažymėjimai (atleidimo nuo mokslo pažymos)
• Vykdoma neinfekcinių ligų profilaktika ir kontrolė

 

NEMOKAMA NEINFEKCINIŲ LIGŲ PROFILAKTIKA IR KONTROLĖ (nemokamų tikrinimų dažnis)

Atliekami tyrimaiIki 18 metų19-40 metų41-65 metųNuo 65 metų
Odos ir matomų gleivinių apžiūra1 kartą per 2 metus, jei nėra rizikos veiksnių. Jei yra - 2 kartus per metus1 kartą per 2 metus, jei nėra rizikos veiksnių. Jei yra - 2 kartus per metus1 kartą per 2 metus, jei nėra rizikos veiksnių. Jei yra - 2 kartus per metus1 kartą per 2 metus, jei nėra rizikos veiksnių. Jei yra - 2 kartus per metus
Burnos apžiūra1 kartą per metus1 kartą per metus1 kartą per metus1 kartą per metus
Periferinių limfmazgių apčiuopaKiekvieno profilaktinio tikrinimo metuKiekvieno profilaktinio tikrinimo metuKiekvieno profilaktinio tikrinimo metuKiekvieno profilaktinio tikrinimo metu
Krūtų apčiuopa ir apžiūra1 kartą per 2 metus1 kartą per metus1 kartą per metus1 kartą per metus
MamografijaEsant indikacijųEsant indikacijųEsant indikacijų, 50-65 m. 1 kartą per 2 metusEsant indikacijų, 65-69 m. 1 kartą per 2 metus
Ginekologinė apžiūraEsant indikacijųNuo 20 m. 1 kartą per metus, esant indikacijų - profilaktinis diagnostinis citologinis1 kartą per metus, esant indikacijų - diagnostinis citologinis tyrimas1 kartą per metus, esant indikacijų - diagnostinis citologinis tyrimas
Tiesiosios žarnos ir su ja susijusių organų tyrimas pirštuEsant indikacijų1 kartą per 2 metus41-50 m. - 1 kartą per 2 metus, nuo 50 m. - 1 kartą per metus1 kartą per metus
Plaučių rentgenologinis ištyrimasEsant indikacijų, asmenims, kontaktuojantiems su sergančiais atvira tuberkulioze, ŽIV nešiotojams bei sergantiems AIDS, 1 kartą per metusEsant indikacijų, asmenims, kontaktuojantiems su sergančiais atvira tuberkulioze, ŽIV nešiotojams bei sergantiems AIDS, 1 kartą per metusEsant indikacijų, asmenims, kontaktuojantiems su sergančiais atvira tuberkulioze, ŽIV nešiotojams bei sergantiems AIDS, 1 kartą per metusEsant indikacijų, asmenims, kontaktuojantiems su sergančiais atvira tuberkulioze, ŽIV nešiotojams bei sergantiems AIDS, 1 kartą per metus
Svorio, ūgio matavimas1 kartą per metus. Esant antsvoriui - 2 kartus per metus1 kartą per metus. Esant antsvoriui - 2 kartus per metus1 kartą per metus. Esant antsvoriui - 2 kartus per metus1 kartą per metus. Esant antsvoriui - 2 kartus per metus
ElektrokardiogramaEsant indikacijų1 kartą per metus1 kartą per metus1 kartą per metus
Arterinio kraujospūdžio matavimas1 kartą per metus1 kartą per metus1 kartą per metus1 kartą per metus
Regėjimo aštrumo nustatymas1 kartą per metus1 kartą per 2 metus1 kartą per 2 metus1 kartą per metus
Klausos tikrinimas kalba ir šnabždesiu1 kartą per 2 metus1 kartą per 2 metus1 kartą per metus1 kartą per metus
Akispūdžio matavimasEsant indikacijų1 kartą per 2 metus1 kartą per metus1 kartą per metus
Bendras kraujo tyrimas1 kartą per 2 metus1 kartą per 2 metus1 kartą per 2 metus1 kartą per 2 metus
Bendras šlapimo tyrimas1 kartą per 2 metus1 kartą per 2 metus1 kartą per 2 metus1 kartą per metus
Gliukozės kiekio kraujyje nustatymas1 kartą per 2 metus1 kartą per 2 metus1 kartą per 2 metus1 kartą per metus
Cholesterolio kiekio kraujyje ištyrimasEsant indikacijų1 kartą per metus1 kartą per metus1 kartą per metus

GYDYTOJŲ GINEKOLOGŲ PASLAUGOS:
 Pirminė konsultacija (1 kartą per metus nemokama)
Nėščiųjų priežiūra

REABILITACIJA:
 Pirminė konsultacija*
Ambulatorinė reabilitacija II suaugusiems, sergantiems nervų sistemos ligomis*
Ambulatorinė reabilitacija II vaikams, sergantiems judinamojo-atramos aparato pažeidimais ir vaikų nervų sistemos ligomis*

ODONTOLOGIJA:
 Gydytojo odontologo konsultacija ir gydymas
Vaikų iki 18 metų bei vyresnių, besimokančių dieninėse bendrojo lavinimo mokyklose, profesinių mokyklų dieniniuose skyriuose, bet ne ilgiau iki jiems sukanka 24 metai, ir socialiai remtinų asmenų, kai jie pateikia gyvenamosios vietos savivaldybės socialinės paramos skyriaus išduotą atitinkamą pažymą, dantų priežiūra
6-14 metų vaikams silantinėmis medžiagomis dengiami krūminiai dantys

PSICHIKOS SVEIKATOS PRIEŽIŪRA:
 Gydytojo psichiatro konsultacija
Vaikų ir paauglių psichiatro konsultacija (Senamiesčio šeimos klinikoje)
Pirminė psichologo konsultacija (nemokama su gyd. psichiatro siuntimu)

IMUNOPROFILAKTIKA (SKIEPAI):
 Pagal LR SAM patvirtintą profilaktinį skiepų kalendorių nemokamai skiepijami vaikai
Skiepai nuo gripo vyresniems nei  65 m. amžiaus asmenims, sergantiems lėtinėmis ligomis, nėščiosioms, gyvenantiems socialinės globos ir slaugos įstaigose, dirbantiems sveikatos priežiūros įstaigose
Skiepai nuo difterijos ir stabligės (nuo 26 metų amžiaus)
Skiepai nuo pneumokokinės infekcijos (sergantiems tam tikromis ligomis)

PREVENCINĖS LIGŲ PROGRAMOS*:
 KRŪTIES VĖŽIO PREVENCINĖ PROGRAMA
 ŠIRDIES IR KRAUJAGYSLIŲ LIGŲ PREVENCINĖ PROGRAMA
 STOROSIOS ŽARNOS VĖŽIO PREVENCINĖ PROGRAMA
 PRIEŠINĖS LIAUKOS (PROSTATOS) VĖŽIO PREVENCINĖ PROGRAMA
 GIMDOS KAKLELIO VĖŽIO PREVENCINĖ PROGRAMA

LABORATORINIAI TYRIMAI

* Šios paslaugos nemokamai gali būti teikiamos ir klinikoje neprisirašiusiems pacientams.

KOKIAIS ATVEJAIS TEIKIAMOS MOKAMOS GYDYMO PASLAUGOS?

• Nedraustiesiems privalomuoju sveikatos draudimu pacientams ir užsienio piliečiams (išskyrus būtinąją pagalbą).
• Paciento pageidaujamos papildomos paslaugos, kurios nėra susijusios su pagrindinės ligos gydymu.
• Specialistų konsultacijos, kuomet yra kreipiamasi be gyd. siuntimo.
• Skiepai, kurie neįtraukti į profilaktinių skiepijimų kalendorių.
• Atliekami laboratoriniai tyrimai, kurie neįeina į šeimos gydytojo normą ir šeimos gydytojai skiria tuos tyrimus paciento pageidavimu.
• Plombinės medžiagos ir kitos odontologinės medžiagos bei vienkartinės priemonės.
• Sutarčių dėl sveikatos priežiūros paslaugų teikimo pagrindu.
• Iž nemedicinines paslaugas.
• Paslaugos, kurių apmokėjimui numatyta suma pagal sutartis su teritorinėmis ligonių kasomis yra viršyta, o pacientas, apdraustasis privalomuoju sveikatos draudimu, vis tiek norėtų gauti paslaugą skubos tvarka.

MOKAMŲ PASLAUGŲ APMOKĖJIMAS:

1. Gydantis gydytojas ar kitas mokamą paslaugą teikiantis Altamedica klinikos darbuotojas užsako mokamą paslaugą pacientui, užpildo mokamų paslaugų apskaitos lapą ir nukreipia pacientą į Altamedica klinikos kasą sumokėti už pageidaujamą paslaugą.
2. Pacientas klinikos kasoje sumoka už paslaugą.
3. Klinikos kasoje, sumokėjus už paslaugas, pacientui išduodamas kasos kvitas, kuriame nurodyta paslaugos teikimo data, teikiamos paslaugos pavadinimas, mokama suma, medicinos dokumento (asmens sveikatos istorijos ir pan.) numeris. Paciento pageidavimu gali būti išrašoma sąskaita faktūra, kurioje nurodoma aukščiau minėta informacija.
4. Pacientas su apmokėjimo faktą patvirtinančiu kvitu nukreipiamas pas siuntusį specialistą gauti paslaugai, už kurią sumokėjo.
5. Už suteiktas mokamas paslaugas sumokėti pinigai, nepriklausomai nuo suteiktos mokamos paslaugos rezultato (teigiamos ar neigiamos profilaktinio sveikatos patikrinimo, laboratorinio tyrimo išvados ir pan.), nėra grąžinami.
6. Dėl objektyvių priežasčių nesuteikus pageidaujamų mokamų paslaugų, už paslaugas sumokėti pinigai grąžinami. Asmuo, pageidaujantis susigrąžinti sumokėtus pinigus, Altamedica klinikos buhalterijai turi pateikti prašymą su rašytiniu patvirtinimu to darbuotojo, kuris atsakingas už mokamos paslaugos suteikimą, kad konkreti paslauga nebuvo suteikta. Taip pat reikalinga pateikti dokumentą, patvirtinantį apmokėjimo faktą (kasos kvitą).

Slaugos paslaugos namuose – tai sveikatos priežiūros paslaugos, kurios teikiamos pacientų namuose. Taip siekiama užtikrinti slaugos paslaugų prieinamumą, tęstinumą, tenkinant paciento slaugos poreikius namų sąlygomis; skatinamas paciento rūpinimasis savimi ir gerinama jo gyvenimo kokybę. Paslaugas pacientų namuose teikia bendrosios praktikos slaugytojai arba kiti asmens sveikatos priežiūros specialistai. Dėl šių paslaugų gavimo kreiptis į šeimos gydytoją.

 

AMBULATORINES SLAUGOS PASLAUGAS NAMUOSE GALI GAUTI ASMENYS, KURIEMS:

  1. Nustatytas specialusis nuolatinės slaugos poreikis (pateikta galiojanti specialiųjų poreikių nustatymo pažyma iš Neįgalumo ir darbingumo nustatymo tarnybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – NDNT);
  2. Nustatytas specialusis nuolatinės priežiūros (pagalbos) poreikis su dideliais specialiaisiais poreikiais (pateikta galiojanti specialiųjų poreikių pažyma iš NDNT ir neįgaliojo pažymėjimas, kuriame nurodyti dideli specialieji poreikiai);
  3. Po gydymo stacionare dėl somatinių ligų ir pažeidimų nustatytas bendras funkcinis sutrikimas, kai Bartelio indeksas yra nuo 20 iki 61 balo, ir kurie kasdieniame gyvenime yra visiškai priklausomi arba beveik visiškai priklausomi nuo kitų žmonių pagalbos (turi būti pateikta užpildyta Bartelio indekso nustatymo lentelė su išvada). Bartelio indeksą nustato šeimos medicinos paslaugas teikiantis gydytojas;

* Pacientas ir (ar) jo atstovas 1. ir 2. punktuose nurodytas pažymas pateikia šeimos medicinos paslaugas teikiančiam gydytojui, kurį asmuo yra pasirinkęs.

 

AMBULATORINIŲ SLAUGOS PASLAUGŲ NAMUOSE RŪŠYS:

  1. Slaugos procedūros (gydytojui paskyrus)
    • Injekcija (į raumenis, paodį, odą)
    • Injekcija į veną
    • Lašinės sistemos prijungimas (adata  / intraveniniu kateteriu) ir priežiūra.
    • Šlapimo pūslės kateterizavimas, kateterio pašalinimas ir priežiūra
    • Žarnyno valymas klizma
    • Siūlų išėmimas
    • Drenų priežiūra
    • Dirbtinių kūno angų (stomų) priežiūra
    • Zondo įterpimas ir priežiūra.
    • Kraujo paėmimas tyrimams
    • Šlapimo paėmimas vienkartiniu kateteriu laboratoriniam ištyrimui
    • Skreplių paėmimas laboratoriniam ištyrimui
    • Akispūdžio matavimas
    • Elektrokardiogramos (EKG) užrašymas
  2. Opų, pragulų ir žaizdų priežiūra (gydytojui paskyrus)
    • Trofinių opų ir (ar) kitų žaizdų priežiūra
    • Pragulų priežiūra
  3. Savarankiškos slaugytojo paslaugos
    • Arterinio kraujo spaudimo (toliau – AKS) matavimas
    • Funkcinio deguonies prisotinimo žmogaus arteriniame kraujyje (toliau – SpO2) matavimas
    • Pulso skaičiavimas
    • Kūno temperatūros matavimas
    • Kvėpavimo dažnio skaičiavimas
    • Vaistų vartojimo administravimas (valdymas ir stebėsena)
    • Asmens higiena ir naudojimasis pagalbinėmis slaugos priemonėm
    • Pragulų profilaktikos mokymas
    • Enterinis maitinimas
    • Konsultavimas slaugos, sveikos gyvensenos, ligų ir komplikacijų prevencijos klausimais
    • Rekomendacijų psichikos sveikatos slaugos klausimais teikimas
    • Asmens higienos paslaugos (atliekamos tik tuomet, kai tai būtina kitoms paslaugoms suteikti)
  4. Gleivių išsiurbimo paslauga (būtinas stacionaro gydytojo siuntimas)

NUOTOLINIŲ SVEIKATOS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ TEIKIMO TVARKA

PAASP nuotolinė sveikatos priežiūros paslauga (toliau − NSP paslauga) – naudojantis informacinėmis ir elektroninių ryšių technologijomis, kuriomis yra galimybė identifikuoti asmenį, nustatyta tvarka teikiama šeimos gydytojo komandos nario pagal teisės aktais nustatytą kompetenciją, pacientui nevykstant į PAASP įstaigą.
NSP paslaugos paskirtis – skirti pacientui pakartotinius tyrimus, tęsti vaistinių preparatų ar medicinos pagalbos priemonių (įskaitant tuos, kurių įsigijimo išlaidos kompensuojamos PSDF biudžeto lėšomis) (toliau – vaistai ir MPP) skyrimą.
Pacientas gali gauti NSP paslaugą tik tada, kai pasirašo įstaigos vadovo patvirtintą sutikimo NSP paslaugai gauti formą, atitinkančią Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2010 m. kovo 8 d. įsakyme Nr. V-184 „Dėl sutikimo dėl sveikatos priežiūros paslaugų teikimo formos reikalavimų aprašo patvirtinimo“ nustatytus reikalavimus. Sutikimo NPS paslaugai gauti forma įklijuojama į Asmens  sveikatos istoriją – forma Nr. 025/a.
Pacientas ar jo atstovas prisiima atsakomybę už informacinėmis ar elektroninio ryšio technologijomis pateiktų duomenų apie paciento sveikatos būklę teisingumą.

Dėl nuotolinės sveikatos priežiūros paslaugos  suteikimo galima kreiptis:

  1. Vizito pas šeimos gydytojo komandos narį metu.
  2. Atvykus į klinikos registratūrą pirmadienį–penktadienį 08.00- 19.00 val.
  3. Paskambinus į klinikos registratūrą nurodytu telefonu.

Registratūros darbuotojas:

  1. Identifikuoja telefonu skambinantį pacientą, kuris privalo pasakyti identifikacinį kodą.
  2. Patikrina, ar paciento asmens sveikatos istorijoje yra sutikimas dėl NSP paslaugos teikimo.
  3. Patikslina paciento kontaktinį telefono numerį.
  4. Išreiškę pageidavimą gauti NSP paslaugą ir turintys teisę ją gauti pacientai, apie paslaugos teikimą/neteikimą informuojami telefono skambučiu per 3 darbo dienas nuo kreipimosi dienos: jeigu paslauga bus teikiama – pacientas  informuojamas apie paslaugos teikimo datą ir laiką, jeigu paslauga teikiama nebus – pacientas kviečiamas registruotis konsultacijai įprasta tvarka.
  5. Šeimos gydytojo komandos narys paskambina pacientui užregistruotu laiku NSP paslaugai gauti, identifikuoja pacientą pagal identifikavimo kodą.
    Pradėdamas teikti NSP paslaugą, identifikavęs pacientą, šeimos gydytojo komandos narys pirmiausia išsiaiškina subjektyvią paciento sveikatos būklę (remdamasis paciento ar jo atstovo suteiktais duomenimis) ir sprendžia dėl tolesnio paslaugos teikimo:
    5.1. Šeimos gydytojo komandos nariui suteikus NSP paslaugą, formoje Nr. 025/a „Asmens sveikatos istorija“, patvirtintoje Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2014 m. sausio 27 d. įsakymu Nr. V-120 „Dėl privalomų sveikatos statistikos apskaitos ir kitų tipinių formų bei privalomų sveikatos statistikos ataskaitų formų patvirtinimo“, (toliau – forma Nr. 025/a) nurodoma NSP paslaugos suteikimo data, laikas, naudotos informacinės ir ryšių technologijos, paciento kreipimosi priežastis, subjektyvi paciento sveikatos būklė (arba gali būti nurodomas su NSP paslaugos teikimu susijusios skaitmeninės medžiagos atsekamumas) ir suteikta paslauga, į informacinę sistemą suvedamas paslaugos suteikimo kodas.
    5.2. Šeimos gydytojo komandos nariui nusprendus NSP paslaugos neteikti (negalima įsitikinti paciento ar jo atstovo pateikiamų duomenų apie sveikatą tikrumu, prašoma paslauga nėra NSP paslauga, nes tai naujas gydymo atvejis, šeimos gydytojo komandos narys negali įvertinti paciento sveikatos būklės be apžiūros, prašoma paskirti vaistų ar MPP, kurių jis anksčiau nevartojo, pacientas yra stacionarinėje gydymo įstaigoje, ir pan.),  pacientas turi būti registruojamas į konsultaciją įprastine tvarka. Apie atsisakymo suteikti NSP paslaugą pacientui priežastį įrašoma formoje Nr. 025/a.
  6. Šeimos gydytojo komandos narys, teikdamas NSP paslaugą, gali:
    6.1. Tęsti suaugusiam pacientui anksčiau paskirtų vaistų ar MPP skyrimą, išrašydamas receptą Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2002 m. kovo 8 d. įsakymo Nr. 112 „Dėl receptų rašymo ir vaistinių preparatų, medicinos priemonių (medicinos prietaisų) ir kompensuojamųjų medicinos pagalbos priemonių išdavimo (pardavimo) vaistinėse gyventojams ir popierinių receptų saugojimo, išdavus (pardavus) vaistinius preparatus, medicinos priemones (medicinos prietaisus) ir kompensuojamąsias medicinos pagalbos priemones vaistinėje, taisyklių patvirtinimo“ nustatyta tvarka; vaikams receptą išrašyti gali ne ilgiau kaip 1 mėnesio laikotarpiui.
    6.2. Jei paciento būklė stabili, skirti pakartotinius tyrimus ir paaiškinti pacientui ar jo atstovui atliktų tyrimų rezultatus bei pagal juos koreguoti gydymą, vaistų ar MPP vartojimą.
    6.3. Šeimos gydytojo komandos narys, teikdamas NSP paslaugą, tęsti pacientui anksčiau paskirtų vaistų ar MPP skyrimą, skirti pakartotinius tyrimus ir paaiškinti pacientui ar jo atstovui atliktų tyrimų rezultatus bei pagal juos koreguoti gydymą gali ne daugiau kaip 1 kartą. Suteikus NSP paslaugą, pacientas kitą kartą dėl tos pačios priežasties privalo atvykti į PAASP įstaigą. Jei pacientas 7 mėnesius ar ilgiau nesilankė pas šeimos gydytojo komandos narį, jis taip pat turi atvykti į klikliniką.
  7. NSP paslaugos teikimo metu pokalbis yra įrašomas.
  8. Tris kartus nepavykus susisiekti paciento nurodytu telefono numeriu, NSP paslauga neteikiama.
  9. Jeigu pacientas ar jo atstovas NSP paslaugai gauti iš anksto nesiregistravo, paslauga gali būti suteikta per 5 darbo dienas.