Siekdami užtikrinti savo klientų saugumą ir taupyti laiką, skatiname juos rinktis nuotolines paslaugas , jeigu nėra būtinybės atvykti į kliniką. Altamedica šeimos klinikų pacientams yra galimybė su savo šeimos gydytoju, ar gydytoju specialistu susisiekti nuotoliniu būdu ne tik registruojantis nuotolinei konsultacijai, skambinant į registratūrą.
Apsilankę internetinėje registracijos platformoje e-pacientas.lt galite registruotis nuotolinėms konsultacijoms, tyrimų paskyrimui ar tyrimų aptarimui pas reikiamą gydytoją, atvykti į vietą nereikės, nes su norimu specialistu nustatytu laiku susisieksite telefonu ir galėsite aptarti rūpimus klausimus. Užsiregistravus per e-pacientas.lt nereikės papildomai skambinti į klinikos registratūrą.
Jei dėl informacijos suteikimo ar registracijos skambinote į klinikos mobilųjį telefoną klinikos darbo laiku ir Jums nepavyko iš karto prisiskambinti, laukite registratūros darbuotojo skambučio, kuris suteiks Jums reikalingą informaciją.
Visiems klientams norintiems atvykti į kliniką būtina žinoti, jog:
- paslaugos teikiamos griežtai paskirto vizito laiku,
- klientas į kliniką įleidžiamas likus ne daugiau nei 10 min. iki paskirto vizito laiko,
- esant būtinybei klientą gali lydėti ne daugiau kaip vienas asmuo,
- klinikoje BŪTINA dėvėti nosį ir burną dengiančią kaukę,
- registracija norimoms paslaugoms yra BŪTINA.
ALTAMEDICA ŠIAURĖS KLINIKA
8 611 47273, 8 373 87101, 8 373 87102
ALTAMEDICA LAŠO KLINIKA
8 612 39890, 8 373 30302
ALTAMEDICA SENAMIESČIO KLINIKA
8 611 18427, 8 372 27410
ALTAMEDICA PRANCŪZŲ KLINIKA
8 377 54000
Altamedica klinikų tinklo administracija